Головна » Новини » РМК

ВІД ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ - ДО ТВОРЧОГО УЧНЯ

Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту.

Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині.

Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він

не зуміє вдихнути в неї життя і рух... (А. Дістєрвег)


          В умовах реформування освітньої галузі, запровадження основних положень Нової української школи змінюються вимоги і до вчителя, і до учня. Випускник нової школи – це цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення, патріот  з активною позицією, інноватор, готовий змінювати навколишній світ, учитися впродовж життя. Такого учня може підготувати лише креативний педагог, який має бути не просто наставником, а прикладом для наслідування. Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, сучасний учитель повинен  досконало знати свій предмет,  на високому рівні володіти передовими інноваційними технологіями навчання, бути високоморальною, компетентною особистістю.

Відмінними рисами справжнього педагога повинні бути нестримне бажання до постійного саморозвитку, самовдосконалення, неперервне прагнення розширення власного кругозору, інноваторська діяльність. Справжній вчитель не перестає здобувати нові знання все життя. Тому одним із головних завдань методичної служби є пошук і підтримка творчого вчителя, методичний супровід його самоосвітньої діяльності. Важливу роль у цьому відіграють різнопланові семінари-практикуми, майстер-класи, тренінги тощо, які допомагають поширювати інноваційні ідеї, перспективний досвід.

Цікаво та змістовно, у формі історичної кав'ярні, проведено на базі Кременецького ліцею ім. У. Самчука  районний семінар-практикум для учителів суспільствознавчих дисциплін на тему: «Сучасні підходи до вивчення  суспільствознавчих дисциплін в контексті Концепції Нової української школи», мета якого - поширення перспективного досвіду роботи вчителів історії та правознавства вищезазначеного закладу, ознайомлення з інноваційними можливостями сучасного вчителя, шляхами впровадження  інноваційних форм і методів у навчально-виховний процес задля формуванням ключових та предметних компетенцій, громадянської позиції учнів.

До участі у семінарі був запрошений Соловей Володимир Григорович, викладач Кременецької ОГПА ім. Т. Шевченка, кандидат історичних наук, доцент, який ознайомив  присутніх із сучасними аспектами розвитку історичної науки, привернув увагу до проблеми використання елементів мікроісторії та усної історії на уроках у школі та проведення краєзнавчих науково-пошукових досліджень.

Багато позитивних вражень й емоцій у педагогів району викликали майстер-класи з досвіду роботи учителя історії, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, учителя - методиста Семенюк Людмили Іванівни та учителя правознавства, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, викладача – методиста Семенюка Бориса Даниловича.

Учасники семінару із захопленням взяли активну участь у методичних тренінгах «Робота з історичними джерелами та документами на уроках історії як один із шляхів  успішної підготовки учнів до ЗНО»  та «Дидактичні вимоги щодо розв'язання правових задач та  ситуацій у процесі вивчення правознавства».

Заступник директора з навчально-методичної роботи Трачук В.М. інформувала  про систему роботи з обдарованими учнями у Кременецькому ліцеї ім. У. Самчука, висловила сподівання, що учителі історії активніше залучатимуть учнів навчальних закладів району  до участі у роботі філії МАН.

Учасники семінару-практикуму відзначили, що з успіхом презентований інноваційний  досвід роботи творчих педагогів Семенюк Л.І. та Семенюка Б.Д. стане дієвим і пріоритетним для багатьох зацікавлених педагогів району.





 

Категорія: РМК | Додав: Адміністратор (09.11.2017)
Переглядів: 41
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: