Показано новин: 651-660
Сторінки: « 1 2 ... 64 65 66 67 68 ... 90 91 »

30 жовтня 2016 року однинадцять лідерів учнівського самоврядування Кременецького району побували у гостях Кременецької райдержадміністрації.
Замість першого дня канікул, молоді «управлінці» цілий робочий день провели поряд із керівництвом району, щоб ближче познайомитися із його діяльністю.
Відповідно до плану адміністрації,  молодь  взяла участь у відеонараді голови Тернопільської ОДА Степана Барни;  нараді з керівниками організацій, установ бюджетної сфери району, органів місцевого самоврядування, начальниками відділів райдержадміністрації при голові РДА Ростиславі Сімчуку; у засіданні заступника голови райдержадміністрації Вячеслава Онишкевича, з організації осіннього кубку Кременецької ліги КВК. 
РМК | Переглядів: 548 | Додав: Адміністратор_01 | Дата: 09.11.2016 | Коментарі (0)

 З метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця Український та регіональні центри оцінювання якості освіти організовують пробне зовнішнє незалежне оцінювання.
 У 2017 році пробне ЗНО відбудеться:
- 01 квітня з української мови і літератури,
- 08 квітня з інших предметів (історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької, російської мов).
Пробне ЗНО для осіб, які проживають у Закарпатській, Івано-Франківській, Тернопільській, Чернівецькій областях, організовує Івано-Франківський РЦОЯО.
Завдання для пробного ЗНО, що створюються у формі предметних тестів, відповідають програмам зовнішнього незалежного оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання.
Зареєструватися для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні можна буде з 10 до 31 січня 2017 року на сайті Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти. Кожен зареєстрований учасник може взяти участь в одному із запропонованих у той чи інший день предметів за вибором.
Участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні є платною послугою для учасників та неприбутковою для організаторів і проводиться за кошти фізичних та юридичних осіб. Вартість одного тестування для одного учасника визначає кожний регіональний центр оцінювання якості освіти окремо.
Звертаємо увагу, що реєстрація для проходження пробного тестування не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Результати пробного зовнішнього незалежного оцінювання не зараховуються як оцінки за державну підсумкову атестацію та не використовуються для участі в конкурсному відборі під час вступу до вищих навчальних закладів.
Більше інформації про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання розміщено на сайтах Українського центру оцінювання якості освіти (http://testportal.gov.ua) та Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти (http:// test.if.ua.).
 (За матеріалами сайту Івано-Франківського РЦОЯО).
РМК | Переглядів: 464 | Додав: Адміністратор_01 | Дата: 09.11.2016 | Коментарі (0)

…Завтра не настає. Воно вже настало. І це так природно для сучасності. Перспективи нам диктує молоде покоління, що підростає сьогодні у школі. Це вони хочуть нового, інноваційного. Вони вже вимагають, а ми не повинні відставати, повинні випередити час, щоб бути Вчителями ...
04 листопада 2016 року у приміщенні Кременецького РЦДТ відбулася нарада  заступників директорів із виховної роботи та педагогів-організаторів  навчальних закладів району  на тему: «Моніторинг як сучасний засіб управління якістю виховної роботи у школі». У нараді взяли участь 30 педагогів із 27 навчальних закладів району.
РМК | Переглядів: 738 | Додав: Адміністратор_01 | Дата: 08.11.2016 | Коментарі (0)

31 жовтня 2016 року на базі Кременецької ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів відбулося методичне об'єднання учителів математики Кременецького району. На засіданні виступала методист РМК Шегера Світлана Василівна, яка ознайомила учителів із новими інструктивно-методичними листами.

Гостем методичного об'єднання була вчитель математики Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов Ільчук Людмила Михайлівна, яка стала переможцем обласного етапу конкурсу "Учитель року-2016".

РМК | Переглядів: 726 | Додав: Адміністратор_02 | Дата: 04.11.2016 | Коментарі (0)

«… Шлях до серця учня є чисте серце вчителя!» - словами відомого педагога Шалми Амонашвілі  відкрився районний семінар для вчителів індивідуальної форми навчання на тему «Корекційний підхід до реалізації методів та прийомів індивідуального навчання у загальноосвітньому навчальному закладі», який відбувся 02 листопада у приміщенні районного центру дитячої творчості.
На семінар була запрошена вчитель-дефектолог, практичний психолог, логопед громадської організації «Центру розвитку дитини «Усмішка» Ленчук Олена Григорівна, яка детально ознайомила вчителів із особливостями порушень психофізичного розвитку дітей із затримкою психічного розвитку та розумовою відсталістю, а також розкрила методику навчання таких дітей в умовах загальноосвітньої школи, вказала на необхідність використання інноваційних педагогічних технологій - «методики Глена Домана», «Кубики Зайцева», познайомила з підручниками  для початкових класів допоміжних шкіл.
Про дотримання індивідуального підходу в роботі з дітьми з обмеженими можливостями наголосила Тимець Оксана Миколаївна, вчитель початкових класів, практичний психолог Горинської ЗОШ І-ІІІ ст., яка у своєму виступі вказала, що перш як почати корекційне навчання, вчитель має познайомитися із  психолого-педагогічним висновком ПМПК, знати структуру дефекту та діагноз дитини, її пізнавальні можливості, умови виховання і характер  взаємовідносин в сім’ї, і, відповідно, здійснювати підбір корекційних методів та прийомів навчання. Крім того, Оксана Миколаївна поділилася з власними ресурсами індивідуальної роботи, а саме «Енциклопедією вундеркінда» (ігри, вправи на активізацію, зняття напруги, розвитку моторики, навчання грамоти і математики тощо).
Завідувачка районною ПМПК Мельник Діана Петрівна продемонструвала арт-терапевтичні технології, які може використовувати вчитель у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: техніка мандали, казкотерапія, графічні техніки «Намалюй дерево», «Намалюй настрій», «Портрет твого імені», «Малюнок сім’ї», піскотерапія «На березі моря», лялькотерапія тощо. Арт-технології  допомагають налагодити контакт, зняти емоційну напругу, подолати страхи, підвищити самооцінку, відшукати ресурси як дорослим так і дітям. Творчість допомагає не тільки усвідомити проблеми, а й вирішити їх з допомогою внутрішніх неусвідомлюваних ресурсів.
Про ейдетику як метод корекції психічних процесів та мовлення розповіла у своєму виступі вчитель-логопед районного логопедичного пункту Маничева Світлана Валеріївна, яка розкрила можливості практичного застосування ейдотехнік вчителями під час індивідуального навчання, що сприятиме розвитку уваги, мисленню, уяви, пам’яті  та кращому засвоєнню знань дітьми.
Методист з корекційної освіти Систалюк Тетяна Ярославівна зауважила, що у зв’язку з інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір та запровадження інклюзивної освіти вчителі загальноосвітніх шкіл повинні бути готовими  до роботи з такими дітьми як теоретично так і практично. Цьому сприяють різні форми методичної роботи: методоб’єднання, семінари, круглі столи, консультації, курси підвищення кваліфікації та самоосвіта. Адже в організації навчальної діяльності, розвитку пізнавальних та професійних інтересів, формуванні життєвих компетентностей та соціальній адаптації  дитини в суспільстві  належить провідна роль учителя.
Якість надання корекційної освіти залежить від професійності та педагогічної майстерності вчителя, від його психологічної готовності навчати дітей з особливими освітніми потребами.
 
 
РМК | Переглядів: 695 | Додав: Адміністратор_02 | Дата: 03.11.2016 | Коментарі (0)

       З 1 вересня 2017 року буде припинено набір учнів до підготовчих та перших класів спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) та забезпечено умови для навчання цих дітей у спеціальних або інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.
 Відповідну постанову було затверджено, 26 жовтня, на засіданні Кабінету Міністрів України.
 
 У рамках цієї постанови передбачається, що вже до 2022 року всі українські діти, які навчаються в спеціальних школах (школах-інтернатах) для дітей із затримкою психічного розвитку, поступово перейдуть на навчання до загальноосвітніх навчальних закладів. Це допоможе забезпечити рівний доступ до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами, сприятиме їхньому успішному навчанню, розвитку та соціалізації. Крім того, вони отримають можливість здобувати освіту, проживаючи в сім’ї.
Перед тим, як перейти на навчання в загальноосвітні заклади, ці діти навчатимуться у спеціальних  підготовчих класах, а вже потім перейдуть у спеціальні та інклюзивні класи загальноосвітніх навчальних закладів, де розвиватимуться поряд зі звичайними дітьми.
Організація їхнього навчання у ЗНЗ буде побудована на основі особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.
Світовий досвід свідчить, що такі заходи не лише сприяють формуванню толерантного та відкритого суспільства, а й кращому навчанню дітей  із особливими освітніми потребами.
У поєднанні з корекційно-розвитковою роботою та обов’язковим створенням підготовчого класу, це дасть можливість  забезпечити зазначеній категорії дітей достатню кількість навчальних годин для повноцінного засвоєння навчального матеріалу.
                                                                                                             (За матеріалами МОН України)
   
РМК | Переглядів: 468 | Додав: Адміністратор_02 | Дата: 02.11.2016 | Коментарі (0)

Хто знає – може приймати рішення.
Хто приймає рішення – може запровадити зміни.
Хто може запровадити зміни – може поліпшити якість.
                                                                                                                                                                                                                  26 жовтня 2016 року у Кременецькому РЦДТ відбувся  районний  науково-практичний семінар для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи за темою «Внутрішньошкільний моніторинг як умова та засіб реалізації особистісно-орієнтованої освіти».
               У методичному заході  взяли участь заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи із 39 загальноосвітніх шкіл району. У ході семінару учасники розглянули особливості  створення системи моніторингу у навчальному закладі,  його напрямки: моніторинг управлінської діяльності; моніторинг професійної майстерності; моніторинг виховної роботи; моніторинг якості освіти; медико–психологічні дослідження розвитку особистості.  У виступі завідувачки РМК Ляшук Л.І. були окреслені актуальні проблеми проведення моніторингу якості освіти у навчальному закладі.   Присутні ознайомилися із досвідом роботи колег щодо використання моніторингу як інструменту ефективної модернізації діяльності навчального закладу. Майстер-клас для учасників заходу «Я роблю це так» провели:
     Вербіцька Марія Марківна, Кременецька ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів
    Бурлінгас Тетяна Дмитрівна, Кременецький ліцей ім. У. Самчука
    Шевчук Оксана Сергіївна, Білокриницька ЗОШ І-ІІІ ступенів
   Левченко Віктор Миколайович, НВК «Старопочаївська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
   Дубина Олена Миколаївна, Староолексинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів
   Бобрик Оксана Миколаївна, Гаївська ЗОШ І-ІІ ступенів
   Євдокімова Надія Іванівна, Підлісецька ЗОШ І-ІІ ступенів.
             Перед учасниками методичного практикуму за визначеною темою та з питань обміну досвідом роботи виступили методисти  районного методичного кабінету Ленчук Л.С. та Шегера С.В. Людмила Степанівна  ознайомила  присутніх із особливостями   проведення  моніторингу результатів виховної роботи у школі. Світлана Василівна акцентувала увагу ЗДНВР  на  моніторингу як  сучасному механізмі управління якістю освіти та  визначила напрямки моніторингових  досліджень у районі.            
               У рамках круглого столу з проблеми «Внутрішньошкільний моніторинг як умова та засіб реалізації особистісно-орієнтованої освіти» учасники семінару обговорили зміни, які розпочалися у сфері загальношкільної освіти,  обмінялися досвідом моніторингу освітнього процесу та  висловили свої пропозиції  щодо вдосконалення методики проведення моніторингових досліджень.
 
 
 
РМК | Переглядів: 739 | Додав: Адміністратор_02 | Дата: 01.11.2016 | Коментарі (0)

25-26  жовтня 2016 року (у приміщеннях Кременецького РЦДТ  та Почаївського БДТС) задля вшанування пам’яті героїв національно-визвольних змагань, звернення уваги юних митців до глибокого осмислення героїчної історії України і рідного краю та сприяння дальшому зміцненню патріотичного духу в учнівської молоді, виявлення художньо обдарованих дітей відбувся районний етап фестивалю-конкурсу  патріотичної пісні, прози і поезії, творів образотворчого мистецтва   «Свята Покрова», присвячений 100 річчю бою під Лисонею. У Конкурсі взяли участь учні 28 навчальних закладів та вихованці Кременецького РЦДТ. Фестиваль проходив у  трьох номінаціях. 
РМК | Переглядів: 635 | Додав: Адміністратор_02 | Дата: 31.10.2016 | Коментарі (0)

Змінимо Україну разом!

«Ворог іде туди, де програє вчитель і священик»

(Отто фон Бісмарк)

     Патріотизм – це не лише словесна любов до України, це патріотичні діяння кожного з нас.   

   У рамках Угоди про співробітництво між Луганською та Тернопільською областями за проектом  «Змінимо країну разом! Децентралізація: нові можливості», задля  професійного та культурного обміну, 21 жовтня 2016 року у складі делегації з Луганської області в  Кременецький район прибула Заіченко Світлана Миколаївна, вчитель української мови та літератури  Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25.

  Упродовж місяця луганська гостя буде обмінюватися педагогічним досвідом зі своїми колегами – вчителями шкіл району, де вона відвідає відкриті уроки, виховні та педагогічні заходи (семінари, тренінги, практикуми, круглі столи тощо).   

 Також заплановані зустрічі з педагогічними колективами загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів, відвідування пам’ятних та визначних місць району та  області, культурно-мистецьких заходів, які проводитимуться під час перебування  Заіченко С.М. на Кременеччині. Результат таких зустрічей – очікування на порозуміння і надія на розвіювання міфів про надто великі відмінності між Сходом та Заходом. Насправді,  кожна область має свої особливості і специфіку роботи у навчальних закладах, тому такий обмін  обіцяє  бути дуже цікавим і продуктивним.

РМК | Переглядів: 587 | Додав: Адміністратор_02 | Дата: 31.10.2016 | Коментарі (0)

19 жовтня 2016 року о 10.00 год. у приміщенні Кременецького районного центру дитячої творчості відбулася колегія відділу освіти і нарада керівників навчальних закладів району в яких взяли участь працівники відділу освіти та районного методичного кабінету, керівники загальноосвітніх,  позашкільних навчальних закладів  Кременецького району.
РМК | Переглядів: 536 | Додав: Адміністратор_02 | Дата: 21.10.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 631-640 641-650 651-660 661-670 671-680 ... 891-900 901-902