Головна » Новини » РМК

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК – ШЛЯХ ДО ЦІЛІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ УЧНЯМИ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ

Нещодавно  на базі Підлісецької ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся районний семінар учителів 3-х класів на тему : «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу. Бінарний урок як різновид інтегрованого уроку: методика проведення». Його відкрила методист районного методичного кабінету Булатова Тетяна Миколаївна. Вітаючи учасників семінару, вона вказала на актуальність теми і відзначила, що інтегровані процеси в освіті останніми роками спрямовані на реалізацію нових освітніх ідеалів – формування цілісної системи знань і вмінь особистості, розвиток її творчих здібностей та потенційних можливостей. Зауважено, що інтегроване навчання є надзвичайно ефективним підходом, оскільки допомагає учням усвідомити важливу роль взаємодії один з одним у реальному житті.

Із досвідом роботи з вищезгаданої проблеми поділилася з педагогами вчитель Жолобівської ЗОШ І-ІІІ ст. Мосійчук Іванна Володимирівна. Вона відмітила те, що бінарні уроки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, активному, емоційному сприйняттю ними нових знань, розвитку в них творчого та самостійного мислення.

Цікавою та інформативною була презентація впровадження здоров’язбережувальної технології в роботі учителя Підлісецької ЗОШ І-ІІ ст. Бонікевич Наталії Олександрівни.

В ході обговорення початківці провели аналіз інтеграції предметів, виявили переваги та проблеми, висвітлили різноманітні шляхи впровадження форм і методів інтегрованого навчання у навчально-виховний процес молодших школярів та розробили практичні рекомендації з проведення інтегрованих уроків. Учасники семінару дійшли висновку: під час проведення інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Водночас, як вказано у концепції Нової української школи, інтеграція навчального матеріалу в змісті споріднених предметів є одним зі способів призвичаєння дитини до шкільного життя.

Семінар пройшов конструктивно, в атмосфері плідної співпраці та взаєморозуміння.





Категорія: РМК | Додав: Адміністратор (24.01.2018)
Переглядів: 779
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: