Головна » Новини » РМК

РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ ШКОЛЯРА

29 березня 2018 року на базі Білокриницької ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання «школи молодого психолога і соціального педагога» на тему: «Розвиток емоційного інтелекту та його вплив на соціальну адаптацію школяра». Зустріч з молодими працівниками психологічної служби відкрив директор Білокриницької ЗОШ І-ІІІ ст. Онищук Сергій Андрійович, який вказав на важливість емоційної компетентності вчителя у роботі з учнями в школі, вміння керувати власним емоційним станом.

Методист-психолог РМК Систалюк Тетяна Ярославівна розповіла про експериментальні дослідження в США з розвитку емоційного інтелекту (Д.Гоулмен), який характеризує ступінь емоційного розвитку людини, спроможність управляти своїм емоційним станом. Результати дослідження довели, що успіх людини на роботі та у стосунках з людьми на 85% залежить від рівня емоційного інтелекту, який забезпечує високу емоційну стійкість та життєвий потенціал у здоровʼї, освіті, праці, сімʼї, позитивному мисленні.

Тому, дуже важливо з раннього віку  навчити дітей здійснювати емоційне розкриття, вміти слухати та чути інших, переживати та відчувати почуття інших, контролювати емоції, приймати відповідальне рішення, адекватно оцінювати складну ситуацію. Завдання психолога в школі - допомогти сформувати емоційну компетентність школяра шляхом застосування сучасних методик та технологій. Під час засідання Тетяна Ярославівна запропонувала молодим фахівцям визначити власний рівень емоційного інтелекту за методикою Д.Гоулмена.

Практичний психолог Білокриницької ЗОШ І-ІІІ ст. Колесник Інна Миколаївна рекомендувала молодим колегам використовувати у діагностично-корекційній роботі з розвитку емоційного інтелекту ігри та вправи за проективними методиками «Світ емоцій» Ю.Святенко, «Кактус» М.Панфілова, «Помагайко» і «Гіперактивна корова» (мод.іад. Назаревич В.). Такі методики можна застосовувати з дітьми від 4 років життя з метою діагностики емоційного стану дитини та емоційної атмосфери в родині, рівня вираження почуттів та бажань, агресії, тривожності тощо.

 На завершення учасники обмінялися враженнями від засідання та подискутували як покращити компетентність в сфері емоцій у будь-якому віці.


 

Категорія: РМК | Додав: Адміністратор (30.03.2018)
Переглядів: 640
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: