Головна » Новини » РМК

Тренінг для вихователів закладів дошкільної освіти
" style="float: left; width: 252px; height: 358px;" />Тенденції розвитку  дошкільної та  початкової  освіти в умовах  реформування  загальної середньої  освіти на засадах Концепції  Нової української школи  мають багато спільного. Зокрема,  Концепція Нової української  школи нам говорить  про  те, що  ми  переходимо  від  освіти  знань  до  освіти  компетентностей.  Коли  ми  чуємо  назву  «Впевнений  старт», то  розуміємо,  що  мова  іде  про  старших  дошкільників . Якого дошкільника, випускника  закладу дошкільної освіти, майбутнього першокласника  чекає  Нова українська школа?  Саме  відповіді  на  ці  запитання  отримали  педагогічні працівники  закладів дошкільної освіти  Кременецького  району  та Почаївської громади, який повела методист  районного методичного кабінету  Лапка Лідія Павлівна  на базі Кременецького районного центру дитячої  творчості . Під час  тренінгу з питань упровадження програмно-методичного комплексу для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»   учасники мали змогу детально ознайомитися з використанням усіх складових навчально-методичного комплексу: «Книга вихователя», «Книга дошкільника», «Альбом з художньо-творчої діяльності», «Книга для батьків», портал.
У ході тренінгу педагоги опрацювали та отримали роз’яснення щодо використання складових навчально-методичного комплексу «Впевнений старт», змоделювали та продемонстрували різні форми роботи з дітьми упродовж дня за «Книгою вихователя» з теми «Коло друзів» за частиною ІІ «Книги дошкільника». Педагогічні працівники відзначили переваги використання у роботі навчально-методичного забезпечення до програми «Впевнений старт».
 Під час тренінгового заняття були використані інтерактивні вправи, руханки : «Зустріч»,  «Ми йдемо шукати друга» , «Кораблик» , «Скриня досвіду»  на соціалізацію та згуртування колективу, які створювали невимушену творчу атмосферу, гарний настрій. Притча «Жаби й глечик» сприяла налаштуванню учасників на впевненість у своїх силах, досягненнях та успіхах.
 На  завершення  учасники  подискутували, як захистити час  дитинства  і  не  перетворювати останній  рік  перебування  дітей  у закладах  дошкільної  освіти  на  перетягування  форм  роботи  школи у  дошкільну систему.
" style="width: 252px; height: 358px;" />" style="float: right; width: 252px; height: 358px;" />
Категорія: РМК | Додав: Адміністратор_01 (14.06.2018)
Переглядів: 554
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: