Головна » 2016 » Июнь » 13 » Історія ДПА – 2016
10:54
Історія ДПА – 2016

До уваги учителів історії!

У 2016 році державна підсумкова атестація з історії України в 11 класі буде проводитися у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

 Завдання для ДПА з історії України у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.

Зміст тестових завдань визначається програмою ЗНО з історії України у 2016 році.

 

Особливості ДПА з історії України у 11 класі такі:

 1.  Для отримання результату державної підсумкової атестації з історії України у 2016 році, випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні.

 2. Тест ЗНО у 2016 році з історії України складається з двох частин.

 Результат виконання завдань першої частини буде зарахований як державна підсумкова атестація з історії України.

 Ця частина містить тридцять завдань різних форм  та охоплює період історії України ХХ ст. - початку ХХІ ст.

 Друга частина також містить тридцять завдань різних форм і охоплює період історії України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст.

 Результат виконання завдань першої та другої частини тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів України.

 Загальна кількість завдань тесту з історії України – 60, на виконання яких учасникам буде відведено 150 хвилин.
З загальною характеристикою тесту можна ознайомитись за таким посиланням: http://osvita.ua/test/training/5040/

 Корисні посилання з питань ЗНО (історія України): 

Портрети деяких історичних персоналій (кін. XVIII – XXI).

Візуалізований перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва.

Програма зовнішнього незалежного оцінювання з історії України 2016 року.

Завдання та відповіді на тести ЗНО з історії України минулих років.

Тести ЗНО онлайн з історії України.

 

ЗНО з історії України (ДПА)відбудеться 13 травня 2016 року.

Оцінка ДПА з історії України у 11 класі:

 Максимальна кількість тестових балів, що може набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання першої частини тесту дорівнює 47 балам.

 На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання завдань першої частини тесту, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.

 Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в шкалу 1-12 балів.

 Таблиця переведення тестових балів оприлюднюється Українським центром оцінювання якості освіти протягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.

 За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилає загальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з історії України, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.

 Бали за атестацію виставляються в класному журналі у колонку з написом «ДПА» без зазначення дати після колонки з написом «Річна».

 

Державна підсумкова атестація учнів 9-х класів проводиться у письмовій формі з 01 по 08 червня 2016 року з трьох предметів:

української мови,

математики;

предмета за вибором навчального закладу (за переліком).

       Завдання для проведення атестації з історії та правознавства укладають учителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.

      Завдання для проведення атестації мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими МОН України.

  Завдання для ДПА мають бути зорієнтовані на визначення рівня навчальних досягнень учнів, котрі включають основні питання програми.

 2. Учитель готує кілька варіантів атестаційних робіт (наприклад, 10).

Кожен з таких варіантів може містити по 22 тестових завдання з історії таких форм:

  • завдання 1-16 мають чотири варіанти відповідей, серед яких треба вибрати одну правильну;
  • y завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, потрібно добрати одну правильну відповідь з варіантів, позначених цифрою;
  • у завданнях 19, 20 потрібно розташовувати історичні подіії у хронологічній послідовності;
  • у завданнях 21, 22 мають сім варіантів відповідей, серед яких треба вибрати три правильні.

3. Зміст тестових завдань повинен відповідати навчальним програмам для загальноосвітніх навчальних закладів та змісту підручників з історії, рекомендованих МОН України.

Під час виконання завдань з історії учні мають виявити:

  • знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів;
  • знання хронології, картографії;
  • історичних особистостей, культурно-історичних пам’яток;
  • уміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення;
  • уміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами;
  • уміння працювати з історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами тощо.

ДПА з правознавства у 9 класі

Державна підсумкова атестація з предмета «Правознавство. Практичний курс» для учнів 9-х класів також проводиться у письмовій формі.

 Особливості ДПА з правознавства:

 1. Вчителеві слід підготувати не менше двох варіантів комплексних завдань.

 2. Кожний варіант має бути уніфікований за формою й типами завдань. Кількість завдань у кожному варіанті - 4-6.

 3. При оцінюванні комплексних завдань для ДПА з правознавства рекомендується застосовувати загальноприйняту 12-ти бальну систему оцінювання. 

 Більш докладніше читайте за таким посиланням: http://osvita.ua/school/certification/dpa-osnovna-shkola/50039/

Категорія: ДПА | Переглядів: 742 | Додав: Адміністратор_01 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: