Головна » Новини » РМК |
ФЕСТИВАЛЬ НЕСТАНДАРТНИХ ДІЄВИХ ІДЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Споглядаючи на роки професійної діяльності, кожен вчитель має шалену кількість напрацювань, ідей, думок яким мало реалізації у рамках шкільного уроку. Для зацікавлення сучасного учня у процесі навчання учитель повинен бути КРЕАТИВНИМ. Складність вивчення феномену креативності полягає в тому, що механізм його формування та розвитку не піддається формалізації. Не існує типового зразка правильної методики викладання, позитивної творчої поведінки на заняттях. Для того, щоб досягнути креативності, слід кидати виклик консервативним твердженням, адже рухаючись проторованим шляхом, наше мислення часто випускає з поля зору приховані можливості, що знаходяться поза ним. 3 метою покращення якості іншомовної освіти у закладах загальної середньої освіти та підвищення фахового рівня вчителів іноземної мови у стінах Кременецького ліцею ім.. У. Самчука 04 березня, з ініціативи Кременецького районного методичного кабінету, проведено фестиваль нестандартних та дієвих ідей навчання іноземної мови у сучасній школі. До фестивалю долучились 33 вчителі іноземних мов району, 5 з яких презентували свої творчі звіти. Завдання вчителя полягає в тому, щоб вибрати такі методи навчання, які дозволили б виявити ініціативність, творчість учня, активізували його навчально-пізнавальну діяльність в процесі навчання, розвивали таланти учнів, максимально використовуючи усі їх відчуття та вроджені здібності. На сучасному етапі традиційне передання знань, умінь і навичок є недостатнім у розвитку всебічно освіченої творчої особистості, адже спричиняє невміння та небажання дітей учитися. Саме новітній метод Lapbooking презентувала вчитель Підлісецької ЗОШ І-ІІ ступенів Тетяна Якимчук. Вчитель провела майстер-клас з виготовлення лепбук. Lapbook це новітній спосіб організації навчальної діяльності. Це метод дає можливість залучити усіх учасників навчального процесу до створення книжки-розгортки по вивченій темі. Як показує практика, креативна самостійна та спільна робота, зацікавленість допомагає швидко та ефективно засвоїти нову інформацію,закріпити вивчене. Одним з питань фестивалю було актуальне питання аудіювання, як виду мовленнєвої діяльності у навчальному процесі. Майя Лабунець, учитель Очеретненської ЗОШ І-ІІ ступенів, презентувала учасникам свої методичні напрацювання, провела з присутніми тест на розуміння прослуханого тексту. Учитель поділилася досвідом співпраці з організацією «Вулик ідей». Метою даної організації є залучення, зацікавлення учнів читати книги іноземними, зокрема німецькою, мовами. В умовах творчого запровадження інтерактивного навчання особливе місце займають групові форми і методи роботи. Групові форми роботи сприяють піднесенню рівня навчальних можливостей учнів, активізують навчальний процес. Саме над реалізацією питання групової роботи працює вчитель Жолобівської ЗОШ І-ІІ ступенів. Олена Тімочко запропонувала присутнім долучитися до виконання завдань, презентувала свій педагогічний досвід. Вчитель ОЗ Почаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Тетяна Білорус зазначила, що одним з найважливіших видів мовленнєво-пізнавальної діяльності людини є читання. У ході семінару проведено практичне заняття на тему «Кава». Не менш цікавим та інформативним був виступ вчителя Млинівецької ЗОШ І-ІІ ступенів Катерина Болтик з питання використання інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови. Педагог запропонував перегляд бінарного уроку (музика, німецька та англійська мови.) Використання різноманітних методів навчання врази підвищує якість та успішність школярів. Проведення фестивалю дало можливістю здійснити “upgrade” (удосконалення) власних методичних умінь, поспілкуватися з колегами та налагодити комунікацію, щоб разом творити позитивні зміни у сучасній українській школі. Бажаємо вдало втілити ці ідеї у освітній процес! | |
Категорія: РМК | Додав: Адміністратор (05.03.2020) | |
Переглядів: 307 | Коментарі: 8 |
Всього коментарів: 8 | |||||
| |||||