Головна » Новини » РМК |
Першого листопада 2017 року на базі Кременецького ліцею ім. У. Самчука відбулося засідання творчої групи практичних психологів і соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів району на тему: «Лялькотерапія як метод розвʼязання психологічних проблем особистості». Під час засідання практичний психолог Кременецького ліцею Свідинська Людмила Миколаївна ознайомила учасників творчої групи з історією розвитку лялько терапії, видами ляльок та технологією їх використання у корекційній роботі психолога освітнього закладу. Під час майстер-класу «Лялька як інструмент роботи з образом «я» психологи вправлялися у виготовленні власної площинної ляльки та складанні історії про образ, визначали емоції і почуття, переживання. Лялькотерапія побудована на психологічному механізмі проекції, тобто людина, створюючи ляльку, ідентифікує себе з нею і переносить на обʼєкт власні риси, страхи і проблеми. Під час гри з лялькою вона переймає такі моделі поведінки, які згодом використовуватиме в повсякденному житті, що в результаті призводить до позитивних змін і гармонізації відносин. Соціальний педагог Кременецького ліцею Софіянчук Зіновія Микитівна, презентуючи виставку створених ляльок «Лялькотерапія - зцілення творчістю», зауважила, що використання даного методу з дітьми виконує навчальні, виховні, розвивальні, комунікативні та релаксаційні функції, що позитивно впливає на розвиток підростаючої особистості. Методист з психологічної служби району Систалюк Тетяна Ярославівна зазначила, що в умовах тривалого військового конфлікту в Україні, збільшується кількість дітей, які потребують психологічної та психотерапевтичної підтримки внаслідок важкої адаптації до школи, зростанні проблемних та важковиховуваних учнів уже в початковій школі, поширенні агресивності та цинізму в підлітковому середовищі. На допомогу психологу приходять сучасні методики, зокрема лялькотерапія. Застосовують лялько терапію для розвʼязання конфліктів, поліпшенні адаптації у колективі, корекції поведінкових та комунікативних проблем, вирішенні складних життєвих ситуацій тощо. Отже, лялькотерапія є ефективним засобом діагностико-корекційної, терапевтичної роботи з дітьми і сприяє формуванню гармонійної та психічно здорової особистості. На завершення учасники творчої групи обмінялися думками, враженнями про можливість використання даної технології у роботі з різними категоріями дітей. | |
Категорія: РМК | Додав: Адміністратор (06.11.2017) | |
Переглядів: 634 |
Всього коментарів: 0 | |