Головна » Новини » РМК

Оптимізація підходів до організації роботи з педпрацівниками ДНЗ із питань комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників

22 лютого  2017 року  на  базі  дошкільного  навчального  закладу  «Перлинка» с.Лосятин  відбувся  семінар  для  керівників  ДНЗ  та  НВК  Кременецького  району  щодо  реалізації  завдань  освітньої  лінії  «Мовлення  дитини»  Базового   компоненту  дошкільної  освіти. Учасники   переглянули  систему роботи  з  дітьми  національно-патріотичного  спрямування «Ми, українці, велика  родина. Мова  і  пісня  у  нас  солов’Їна». Звучали  вірші, пісні, притчі, прислів’я.  Високу   акторську   майстерність  продемонстрували  педагоги  та  їх  вихованці  під  час   драматизацій   казки  Л.Українки    «Біда  навчить»  і оповідання  К.Ушинського  «Умій  почекати». Кульмінацією  семінару  стало  виконання  «Колискової», написаної  Л.Українкою  на  Волині, у  виконанні   мами, Голуб   Олени,  та  її донечки  Катерини.

Питання   впливу  художнього  слова  та  дитячої  книги  на  розвиток  комунікативно-  мовленнєвої  компетентності  дітей  окреслила  письменник  із  м.Тернополя,  призер  конкурсів  «Рукомесло» (2009р.), «Великоднє  сяйво» (2012),  автор  книги- велетня  «Казки  із  Дивокраю»,  ІРИНА   МАЦКО.

Методист  райметодкабінету  Л.Лапка  зупинилась  на  питаннях   реалізації  змісту  освітньої  лінії  «Мовлення  дитини»  Базового  компоненту  дошкільної  освіти,  застосування  форм  роботи, які  сприяють   повноцінній  реалізації  мовленнєвого  потенціалу  кожної  дитини,  на  розумному  поєднанні  традицій  та  інновацій   у  сучасній  організації  мовленнєвої  роботи  з  дошкільниками,  особливо  старшого  віку, відповідно  до  програм  «Впевнений  старт»  та  «Українське  дошкілля».

Питання  перспектив  розвитку  закладу,  зміцнення  навчально-  матеріальної  бази  установи  озвучила  сільський  голова с.Лосятин  Н.Залевська.

Учасники  семінару  оглянули  виставку  дитячої  літератури  «Рідне  слово  осяває  всесвіт  української   душі».

Захід  залишив  хороші  враження. Дана  форма  роботи  сприяла  обміну  досвідом,  поглибила  та  систематизувала  знання  керівників  дошкільних  установ  щодо  форм  роботи   з  педагогічними  працівниками  із  питань  розвитку  комунікативно- мовленнєвої   компетентності  дітей. 



Категорія: РМК | Додав: Адміністратор_01 (24.02.2017)
Переглядів: 537
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: