Головна » Новини » РМК

Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи

  Концепція Нової української школи (НУШ) передбачає перезавантаження української шкільної освіти. Щоб не загострювати кризових явищ, які закономірно виникають у періоди реформування та модернізації освіти, перезавантаження має відбуватися поетапно і поступово, з відповідними роз’ясненнями та інструкціями. Це стосується діяльності усіх педагогічних працівників системи освіти.
  
11  січня  2018 року у Кременецькому ліцеї ім. У. Самчука відбувся семінар-практикум заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи  закладів загальної середньої  освіти  Кременецького району на тему «Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи». Мета даного заходу - сприяти інформаційній та  методичній підготовці заступників директорів з навчально-виховної роботи  до втілення реформ Міністерства освіти і науки України, підвищити рівень знань ЗДНВР закладів загальної середньої освіти про сучасні вимоги до професійних й особистісних якостей педагога та його нової ролі в організації навчання, презентувати нові методи та стратегії навчання учнів в умовах Нової української школи, сприяти усвідомленню  ролі керівника у  професійному зростанні педагогів навчального закладу.
  Виконувач обов¢язків начальника відділу освіти Надія Нікітович наголосила на викликах, що стоять перед  освітянською спільнотою в ході реформування галузі, зупинилась на нововведеннях, які будуть після оновлення стандартів освіти.
  Завідувач районного методичного кабінету Лілія Ляшук акцентувала увагу учасників семінару на необхідності вироблення  керівником освітнього закладу власного плану дій з підготовки та впровадження НУШ, підтримки вчителя та його ініціатив щодо створення якісного освітнього середовища.
   
Методист РМК з початкової освіти  Тетяна Булатова, презентуючи зміст початкової освіти у вимірі сьогодення,  детально зупинилася на  аналізі концепції НУШ.
  У практичній частині заходу було проведено тренінгові вправи, спрямовані  на вивчення методичних ідей та підходів до організації освітнього процесу у 1 класі, опрацьовано нормативні документи стосовно впровадження НУШ.
  
Учасники семінару, працюючи в групах, обмінялися інформацією та обговорювали ключові компоненти формули нової школи, переваги, можливості та шляхи впровадження інтегрованого навчання.
 
Під час рефлексії усі присутні мали можливість висловивши свої враження від почутого, побаченого, обговореного і напрацьованого. Проаналізувавши всі виклики та загрози Нової української школи, акцентували увагу на позитивній її місії, зробили висновок про те, що сучасний учитель – новий лідер, професіонал, що йде крок за кроком до нової якості школи.






Категорія: РМК | Додав: Адміністратор (16.01.2019)
Переглядів: 465
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: