Головна » Новини » РМК |
Проведено районний науково-практичний семінар
Хто знає – може приймати рішення.
26 жовтня 2016 року у Кременецькому РЦДТ відбувся районний науково-практичний семінар для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи за темою «Внутрішньошкільний моніторинг як умова та засіб реалізації особистісно-орієнтованої освіти».Хто приймає рішення – може запровадити зміни. Хто може запровадити зміни – може поліпшити якість. У методичному заході взяли участь заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи із 39 загальноосвітніх шкіл району. У ході семінару учасники розглянули особливості створення системи моніторингу у навчальному закладі, його напрямки: моніторинг управлінської діяльності; моніторинг професійної майстерності; моніторинг виховної роботи; моніторинг якості освіти; медико–психологічні дослідження розвитку особистості. У виступі завідувачки РМК Ляшук Л.І. були окреслені актуальні проблеми проведення моніторингу якості освіти у навчальному закладі. Присутні ознайомилися із досвідом роботи колег щодо використання моніторингу як інструменту ефективної модернізації діяльності навчального закладу. Майстер-клас для учасників заходу «Я роблю це так» провели: Вербіцька Марія Марківна, Кременецька ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів Бурлінгас Тетяна Дмитрівна, Кременецький ліцей ім. У. Самчука Шевчук Оксана Сергіївна, Білокриницька ЗОШ І-ІІІ ступенів Левченко Віктор Миколайович, НВК «Старопочаївська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» Дубина Олена Миколаївна, Староолексинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів Бобрик Оксана Миколаївна, Гаївська ЗОШ І-ІІ ступенів Євдокімова Надія Іванівна, Підлісецька ЗОШ І-ІІ ступенів. Перед учасниками методичного практикуму за визначеною темою та з питань обміну досвідом роботи виступили методисти районного методичного кабінету Ленчук Л.С. та Шегера С.В. Людмила Степанівна ознайомила присутніх із особливостями проведення моніторингу результатів виховної роботи у школі. Світлана Василівна акцентувала увагу ЗДНВР на моніторингу як сучасному механізмі управління якістю освіти та визначила напрямки моніторингових досліджень у районі. У рамках круглого столу з проблеми «Внутрішньошкільний моніторинг як умова та засіб реалізації особистісно-орієнтованої освіти» учасники семінару обговорили зміни, які розпочалися у сфері загальношкільної освіти, обмінялися досвідом моніторингу освітнього процесу та висловили свої пропозиції щодо вдосконалення методики проведення моніторингових досліджень. | |
Категорія: РМК | Додав: Адміністратор_02 (01.11.2016) | |
Переглядів: 762 |
Всього коментарів: 0 | |