Головна » Новини » РМК |
23 березня в Горинській ЗОШ I-III ст. відбувся районний семінар вчителів фізики на тему «Дослідницька робота учнів у процесі навчання фізики як умова формування їх творчої діяльності», метою якого було формування фахового рівня та професійної компетенції вчителя. Задля підвищення якості освіти, раціонального та ефективного використання ресурсів, модернізації навчальних закладів, в нашій державі розпочато реорганізацію системи освіти в сільській місцевості. Замість моделі «школа на кожне село» запропоновано систему опорних шкіл (hub-school) та їхніх філій. «Опорна школа в сільській місцевості має стати ядром громади та забезпечити якісну освіту для всіх українських дітей», наголосила Лілія Гриневич. Роботу семінару розпочав директор школи Олексюк Олег Михайлович, який привітав усіх гостей, ознайомив із історією та традиціями навчального закладу, розповів про реорганізацію навчального закладу в зв’язку з тим, що їхня школа стала опорною в нашому районі. Повідомив про те, що державою на оновлення матеріальної бази опорних шкіл були в 2016 році виділені кошти. В навчальному закладі за ці кошти осучаснено кабінети фізики та інформатики.У ході семінару вчителі району ознайомилися з досвідом роботи вчителя фізики Бондарчук Г.Л., яка показала можливі шляхи дослідницької роботи учнів у процесі навчання фізики. Учителі району працювали в оновленому кабінеті фізики. Наявність добре обладнаного навчального кабінету сприяє забезпеченню високого рівня викладання навчальної дисципліни, підвищенню ефективності праці, рівня навчальних досягнень і прищепленню інтересу учнів до навчального предмета. Правильна організація роботи сучасного кабінету розкриває великі можливості організації праці; якісного та раціонального використання сучасних програмних педагогічних засобів навчання разом із традиційною наочністю; активізації пізнавальної діяльності учнів, що позитивно впливає не тільки на розум школярів, а й на їх емоції; самостійної роботи учнів; підвищення інтересу учнів до матеріалу, що сприяє якісному засвоєнню основних знань, навчає застосовувати їх на практиці, формує вміння робити аргументовані висновки, розвиває наукове мислення; забезпечення міжпредметних зв'язків. Галина Лаврентіївна продемонструвала учасникам семінару закуплене обладнання та наголосила, що в зв’язку з наявністю в кабінеті фізики сучасних приладів змінюється техніка виконання демонстраційного експерименту. Зменшуються такі показники обладнання, як маса та габаритні розміри. При цьому акцент зміщується з демонстраційного столу вчителя, де експеримент проводився в горизонтальній площині, на дошку з поверхнею, що передбачає можливість магнітного кріплення приладів у вертикальній площині. Такий підхід робить демонстраційний експеримент більш наочним. У сучасному кабінеті фізики з’являється можливість реалізувати технології інтерактивного навчання та його комп’ютерної підтримки. Наявність сучасного мультимедійного обладнання передбачає ефективне використання педагогічних програмних засобів різних видів та розширює можливості для творчості вчителя фізики. Учасники семінару з захопленням переглянули літературно-музичну композицію «Цікава фізика», де лунали пісні, жарти про фізику та учні демонстрували цікаві досліди. Методист РМК Шегера Світлана Василівна ознайомила учителів з листом МОН України №1/9-149 від 13.03.2017 «Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році», проаналізувала результати ІІ та III етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. Учасники семінару покидали Горинську ЗОШ І-ІІІ ступенів з відчуттям вдячності та сподіваннями, що й колись і їхні кабінети фізики будуть оновленими...
Валігура Н.В., учитель фізики та математики Дунаївської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Героя України О.Капіноса | |
Категорія: РМК | Додав: Адміністратор_01 (24.03.2017) | |
Переглядів: 622 |
Всього коментарів: 0 | |