На ранньому етапі навчання дітей іноземної мови одне із основних завдань вчителя - зробити предмет цікавим і захоплюючим. У молодшому шкільному віці діти емоційні, рухливі, їх увага відрізняється безпосередністю та нестійкістю. Важливо враховувати у процесі навчання психологічні особливості дітей цього віку. Як правило, молодші школярі звертають увагу передусім на те, що викликає їх безпосередній інтерес. З огляду на це, необхідно використовувати на уроках різноманітні ігри, змагання, наочний матеріал, що дають позитивний ефект.
Саме з цією метою, на базі Кременецького ліцею імені У. Самчука 11 жовтня 2019 р., відбувся семінар для вчителів іноземної мови, що працюють в умовах Нової української школи. Основними питаннями для обговорення були таксономія Бенджаміна Блума та використання ігрових технологій як головного фактору успішності навчання мови на початковому етапі.
Протягом семінару-практикуму вчителі мали можливість працювати з запрошеними волонтерами Корпусу Миру: Ніколасом Дубовіним, Ханної Корсей та Емілі Ґамс.
Питання таксономії Блума було висвітлено у презентаціях методиста іноземних мов Лесі Смикуржевської та Ніколаса Дубровіна.
Під час практичної частини, разом з Ханною Корсей та Емілі Ґамс, вчителі роздумувати над питаннями створення мотивації для успішного учіння та викладання, розвитку навиків критичного мислення в учнів, організації проведення уроку, визначення мети та завдань як для учнів так і вчителів, працювали в парах та групах.
Як результат зустрічі, спільні рішення та висновки допомогли вчителям знайти відповіді на численні запитання, що виникають на етапах навчання і викладання.
|