Почуття патріотизму є однією із провідних цінностей, якими має оволодіти підростаюча особистість. Великою мірою, без цього почуття її соціальне життя буде неповноцінним, надзвичайно збідненим, оскільки вона перебуватиме поза важливими зв'язками і відносинами, які визначають її соціальну позицію, суспільно значуще функціонування, внутрішнє душевне задоволення, самооцінку, життєвий успіх.
Задля формування громадянської та соціальної компетентностей школярів, 06 грудня 2019 року на базі Новоолексинецької ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум педагогів-організаторів на тему «Виховання національно-патріотичних цінностей підростаючого покоління в сучасному освітньому просторі».
Захід розпочався із візитки закладу, яку представив Іван Заверюха, директор Новоолексинецької ЗОШ І-ІІ ступенів.
У теоретичному модулі семінару, із питанням «Створення сприятливого виховного середовища для формування національно-патріотичних якостей особистості як пріоритет Нової української школи» виступила Людмила Ленчук, методист із виховної роботи районного методичного кабінету.
У практичному модулі досвідом роботи ділилися учасники освітнього процесу Новоолексинецької ЗОШ І-ІІ ступенів, зокрема:
- Олена Бобрик, педагог-організатор «Роль педагога-організатора в національно-патріотичному вихованні та формуванні громадянської активності школярів»;
- Христина Ярмолюк, учениця 9 класу, голова учнівського комітету «Формування соціальної та громадянської компетентностей школяра засобами учнівського самоврядування»;
- Юлія Зарівняк, учениця 5 класу, голова учнівського об’єднання «Сокіл» «Патріотичне виховання у розрізі роботи учнівського об’єднання «Сокіл».
За підсумками даного модулю, Олена Бобрик із педагогами-організаторами провела інтерактивну тренінгову вправу «Колесо життя».
Родзинкою заходу була екскурсія-практикум у світлицю яку цікаво провели Ліза Бобрик, Вікторія Мазур, екскурсоводи, учениці 7 класу.
Із захопленням виховники стали учасниками театральної казки «Знай права свої дитина» (яку підготував педагогічний та учнівський колективи даного закладу).
Підбиваючи підсумки, у рамках узагальнюючого модуля, задля підвищення рівня теоретичної підготовки педагогів з питань формування соціальної та громадянської компетентності учнів у контексті Нової української школи, учасниками семінару-практикуму були вироблені рекомендації.
Отже, навчальний заклад має стати для кожної дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єднанню українського народу та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.
|