Головна » Новини » РМК |
Протягом п'яти днів, з 2 по 7 травня, в Києві проходив фінальний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук України. Ці дні, насичені непростими випробуваннями та надзвичайно цікавими подіями, безперечно, стали хвилюючими і напруженими. Адже отримати перемогу в конкурсі такого рівня надзвичайно престижно, проте дуже складно. Цього року право змагатися за пальму першості у визначальному для МАНівців етапі вибороли дві учениці Кременецького району - Петрук Надія (11 клас, Волинський ліцей імені Нестора Літописця - керівник Савчук В.М.) та Кудасюк Марія (10 клас, Кімнатецька ЗОШ І-ІІІ ст. - керівник Казмірук М.А.). Традиційно це інтелектуальне змагання відбувається під егідою Міністерства освіти і науки України, організатором і координатором заходу є Національний центр «Мала академія наук України». Конкурс-захист МАН проходить у три етапи – районний, обласний і всеукраїнський. У першому етапі конкурсу взяло участь 250 тисяч дітей. Вони презентували свої дослідження у 64 секціях 12 наукових відділень майже за всіма напрямами природничих, точних і гуманітарних наук. У фіналі за «золото», «срібло» та «бронзу» змагалися учні з усієї країни (1206 членів Малої академії наук), 70 з них отримали золоті медалі. Нагородження переможців і призерів відбулося 6 травня 2019 року у Центрі культури та мистецтв НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського». Міністр освіти та науки України Лілія Гриневич, яка взяла участь в урочистостях, зазначила, що «конкурс - захист робіт Малої академії наук стає з кожним роком більш серйозним, з більш серйозними результатами, в таких форматах, які співмірні з різними міжнародними конкурсами. І сьогодні деякі учні, з тих, хто посідає перші місця в конкурсі захисту робіт МАН, можуть претендувати навіть на власні патенти, дехто на корисні моделі. Це означає, що ми маємо досить серйозну роботу. У самій процедурі відбору робіт ми додали кілька важливих новацій, для того щоб запобігти таким випадкам, коли роботу за дитину робить хтось інший, є багато різноманітних механізмів, коли перевірялося, чи реально дитина володіє роботою, які є її досягнення. Це означає, що сама якість конкурсу робіт МАН дуже зросла. Кожна робота, яка брала участь в конкурсі МАН, обов’язково перевірялася на плагіат, також учні писали тестову роботу з профільного предмету і мали самі презентувати своє дослідження чи розробку». | |
Категорія: РМК | Додав: Адміністратор (07.05.2019) | |
Переглядів: 523 |
Всього коментарів: 0 | |