ПУТІВНИК ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
Діти з особливими потребами
в загальноосвітньому просторі: початкова ланка
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА……………………………………………………….........4
ЯК НАВЧАТИ ДІТЕЙ ІЗ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ……...5
НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ………………..................................28
ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ЗАКЛАДІ………………………………………………….………..........44
КОРИСНІ РЕСУРСИ.............................................................................63
• Роджер П`єраджело, Джорж А. Джуліані.
Оцінювання у спеціальній школі. Практичний підхід...............63
• Керол Ен Томлінсон.
Намічаємо шлях до диференційного навчання............................96
• Чарльз Вебер.
Інтегрування дитини з аутизмом до навчання у масовому навчальному закладі (mainstreaming): досвід однієї школи ..............................................................................................................109
ЛІТЕРАТУРА……………………………………………………….....119
|