Порадник для вчителя
Зміст
Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
РОЗДІЛ 1
ОГЛЯД КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ . . 7
Виклики, що стоять перед початковою школою . . 8
Чинники якісної початкової освіти . . . . . . . 9
Мета і головні компоненти Концепції Нової української школи . . 11
Компетентнісний підхід, ключові компетентності . 12
Сутнісні ознаки компетентності . . . . 12
Педагогіка партнерства . . . . . . 16
Принципи партнерства . . . . . . . . . . 16
Залучення до спільної діяльності . . . . . 17
Особливості організації освітнього процесу . . . . 18
Особистісно-орієнтована модель освіти . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Формування загальнолюдських цінностей . . 19
Структура освітнього пр
...
Читать дальше »