Головна » Новини » РМК |
У категорії матеріалів: 725 Показано матеріалів: 121-130 |
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 72 73 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Комментариям · Просмотрам
01 лютого 2020 року на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка проходив ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики. |
30 січня 2020 року на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка проходив ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. |
29 січня 2020 року в Тернополі відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології. |
27 січня 2020 року в Тернополі відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. Команда складалась із чотирьох учасників – учнів ЗЗСО району: |
Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів - це інтелектуальні змагання на освітньому просторі України, до яких щорічно залучається близько 3 млн. школярів. Предметні олімпіади — це особливе випробування, яке не просто тестує знання учнів та витримку учителів, а й гартує їхню зібраність та самостійність. |
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Типового переліку навчально-методичного забезпечення, засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». |
Міністерство освіти і науки України та міжнародна організація “Британська Рада” підписали меморандум в якому визначено пріоритети співпраці до 2024 року. |
Міністерство освіти і науки оновило Методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів Нової української школи (Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.01.2020 № 21). |
У 2021 році випускники закладів освіти, які здобуватимуть повну загальну середню освіту, обов’язково складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з математики. |
Орієнтуючись на гуманізацію навчання, на формування особистості учня, визнання її цінності та необхідності для сучасного суспільства, ми, насамперед, повинні пам'ятати, що вона формується особистістю самого вчителя. Тому необхідно створити всі умови для росту професійної майстерності педагога. А для цього необхідна діюча й ефективна структура методичної служби. |