Показано новин: 471-480 |
Сторінки: « 1 2 ... 46 47 48 49 50 ... 90 91 » |
Підведено підсумки ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства, у якому взяли участь 40 учнів 9-11 класів. За рішенням оргкомітету та журі районного етапу олімпіади переможцями визнано: з 9 класу – 9 учнів, з10 – 8 учнів і з 11 – 4 учні. |
Нещодавно на базі Кременецького ліцею ім. У. Самчука відбувся семінар-практикум учителів української мови та літератури. Його відкрила методист районного методичного кабінету Петрук Галина Михайлівна. У виступі вона відмітила, що змінюються мета та зміст освіти, з'являються нові засоби та технології навчання, але урок залишається головною формою навчання. Незмінними є складові уроку, які спрямовані на виховання особистісних компетентностей школярів. Галина Михайлівна наголосила на тому, що формування в учнів екологічної безпеки та сталого розвитку є умовою соціальної активності, відповідальності й екологічної солідарності учнів. |
У рамках Українсько – німецького року мов 2017/2018, з метою розширення доступу учнівської молоді до культурної освіти, розвитку поетичного мистецтва, виявлення обдарованих учнів, 13 грудня 2017 року, у день 220 річниці від дня народження німецького поета Генріха Гейне, був проведений районний конкурс читців його поезії. |
Кабінет Міністрів України затвердив план заходів, які необхідно здійснити до 2020 року для впровадження шкільної реформи. |
6 грудня 2017 року на базі Лосятинської ЗОШ І-ІІ ст. відбулося засідання творчої групи практичних психологів і соціальних педагогів «Манкотерапія і фарби в діагностично-корекційній роботі практичного психолога. Техніка декупаж на склі «Зимові візерунки». Під час засідання практичний психолог Лосятинської ЗОШ І-ІІ ст. Голуб Олена Дмитрівна розповіла про використання техніки манки накорекційних заняттях з тривожними, агресивними,соромʼязливими та невпевненими дітьми. В арт-терапевтичній роботі діагностика відбувається одночасно з терапією. Так, в процесі зображувальної діяльності можна виявити страхи дитини, рівень самооцінки, конфлікти, настрій та переживання. манко терапія-одна з новітніх технологій арт-терапії. Ідея використання манної крупи в арт-терапевтичній роботі зʼявилася на основі юнгіанської пісочної терапії. Терапевтичний ефект даної техніки пояснюється через властивості манки, які збігаються з піском. Робота з манкою не вимагає спеціальних умінь, доступна, безпечна, дає приємні кінестетичні відчуття, різноманітна в маніпуляції (насипати, розтирати, розгладжувати, підкидати). Вправи та ігри з манкою «Нові планети», «Чутливі долоньки», «Незвичайні сліди», «Створення візерунків та малюнків», аплікації, декупажі та ін. сприяють розвитку креативності, активності, вдосконалюють зорово-просторове орієнтування, допомагають у формуванні навичок читання та письма, знімають комплекс «художника», стрес, страх, тривогу, розвивають тактильно-кінетичну чутливість й дрібну моторику рук. |
09 грудня 2017 року в Тернопільській загальноосвітній школі I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького відбувся обласний етап XVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика. |
ПЕРЕМОЖЦІ ІІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У 2017-2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови. У районному етапі взяли участь 28 учнів із 16-ти навчальних закладів освіти. |
2 грудня 2017 року відбулася Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови та літератури. В олімпіаді взяли участь 75 учнів Кременецького району, Почаївської та Лопушненської ОТГ. |
Створено орган, що централізовано відповідатиме за дотримання якості освіти та освітніх стандартів, – Державну службу якості освіти України (ДСЯО). Відповідне рішення було прийнято КМУ, 6 грудня 2017 року, під час засідання Уряду. |