Головна » Новини » РМК |
У категорії матеріалів: 725 Показано матеріалів: 561-570 |
Сторінки: « 1 2 ... 55 56 57 58 59 ... 72 73 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Комментариям · Просмотрам
10 листопада 2016 року у приміщенні виставкової зали Кременецького краєзнавчого музею відбулося відкриття виставки творчих робіт вихованців та керівників гуртків Кременецького районного центру дитячої творчості. Привітати обдаровану молодь та талановитих наставників прийшли керівники району, відділу освіти Кременецької РДА, представники Кременецької міської ради, керівники районного та міського відділів культури, директор Кременецької ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст., студенти та викладачі Кременецької ОГПА ім. Тараса Шевченка, працівники Кременецького краєзнавчого музею. Виступаючі відзначали високий рівень виставлених робіт, висловили вдячність колективу центру дитячої творчості за жертовну працю по вихованню та розвитку творчих здібностей підростаючого покоління. |
Зміни, які переживає сьогодні освіта, вже розпочалися. Цього навчального року навчання у початковій школі відбувається із врахуванням особливостей нового підходу щодо полегшення та розвантаження програм з усіх предметів. Вимоги стосуються також іноземної мови. 3 листопада 2016 року у Підлісецькій загальноосвітній школі І-ІІ ступенів відбувся районний семінар учителів англійської мови на тему «Методологія навчання іноземної мови у початковій школі. Нові підходи та прийоми». Заняття поєднало у собі теоретичну та практичну частини. Методист РМК Плахтина Т.С. ознайомила присутніх із моделлю викладання англійської мови та роллю учителя на уроці у початкових класах, методичними рекомендаціями та цікавими порадами. На семінарі було представлено ряд відео про методику викладання, що допоможуть впровадити зміни в початковій школі після оновлення програм та зробити процес навчання в 1-4 класах цікавішим, які є викладеними на сайті ЕdEra. Ці відеоматеріали для вчителів мають стати помічниками, які допоможуть впровадити зміни у життя. |
30 жовтня 2016 року однинадцять лідерів учнівського самоврядування Кременецького району побували у гостях Кременецької райдержадміністрації. Замість першого дня канікул, молоді «управлінці» цілий робочий день провели поряд із керівництвом району, щоб ближче познайомитися із його діяльністю. Відповідно до плану адміністрації, молодь взяла участь у відеонараді голови Тернопільської ОДА Степана Барни; нараді з керівниками організацій, установ бюджетної сфери району, органів місцевого самоврядування, начальниками відділів райдержадміністрації при голові РДА Ростиславі Сімчуку; у засіданні заступника голови райдержадміністрації Вячеслава Онишкевича, з організації осіннього кубку Кременецької ліги КВК. |
З метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця Український та регіональні центри оцінювання якості освіти організовують пробне зовнішнє незалежне оцінювання. У 2017 році пробне ЗНО відбудеться: - 01 квітня з української мови і літератури, - 08 квітня з інших предметів (історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької, російської мов). Пробне ЗНО для осіб, які проживають у Закарпатській, Івано-Франківській, Тернопільській, Чернівецькій областях, організовує Івано-Франківський РЦОЯО. Завдання для пробного ЗНО, що створюються у формі предметних тестів, відповідають програмам зовнішнього незалежного оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання. Зареєструватися для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні можна буде з 10 до 31 січня 2017 року на сайті Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти. Кожен зареєстрований учасник може взяти участь в одному із запропонованих у той чи інший день предметів за вибором. Участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні є платною послугою для учасників та неприбутковою для організаторів і проводиться за кошти фізичних та юридичних осіб. Вартість одного тестування для одного учасника визначає кожний регіональний центр оцінювання якості освіти окремо. Звертаємо увагу, що реєстрація для проходження пробного тестування не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Результати пробного зовнішнього незалежного оцінювання не зараховуються як оцінки за державну підсумкову атестацію та не використовуються для участі в конкурсному відборі під час вступу до вищих навчальних закладів. Більше інформації про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання розміщено на сайтах Українського центру оцінювання якості освіти (http://testportal.gov.ua) та Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти (http:// test.if.ua.). (За матеріалами сайту Івано-Франківського РЦОЯО). |
…Завтра не настає. Воно вже настало. І це так природно для сучасності. Перспективи нам диктує молоде покоління, що підростає сьогодні у школі. Це вони хочуть нового, інноваційного. Вони вже вимагають, а ми не повинні відставати, повинні випередити час, щоб бути Вчителями ... 04 листопада 2016 року у приміщенні Кременецького РЦДТ відбулася нарада заступників директорів із виховної роботи та педагогів-організаторів навчальних закладів району на тему: «Моніторинг як сучасний засіб управління якістю виховної роботи у школі». У нараді взяли участь 30 педагогів із 27 навчальних закладів району. |
31 жовтня 2016 року на базі Кременецької ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів відбулося методичне об'єднання учителів математики Кременецького району. На засіданні виступала методист РМК Шегера Світлана Василівна, яка ознайомила учителів із новими інструктивно-методичними листами.Гостем методичного об'єднання була вчитель математики Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов Ільчук Людмила Михайлівна, яка стала переможцем обласного етапу конкурсу "Учитель року-2016". |
«… Шлях до серця учня є чисте серце вчителя!» - словами відомого педагога Шалми Амонашвілі відкрився районний семінар для вчителів індивідуальної форми навчання на тему «Корекційний підхід до реалізації методів та прийомів індивідуального навчання у загальноосвітньому навчальному закладі», який відбувся 02 листопада у приміщенні районного центру дитячої творчості. На семінар була запрошена вчитель-дефектолог, практичний психолог, логопед громадської організації «Центру розвитку дитини «Усмішка» Ленчук Олена Григорівна, яка детально ознайомила вчителів із особливостями порушень психофізичного розвитку дітей із затримкою психічного розвитку та розумовою відсталістю, а також розкрила методику навчання таких дітей в умовах загальноосвітньої школи, вказала на необхідність використання інноваційних педагогічних технологій - «методики Глена Домана», «Кубики Зайцева», познайомила з підручниками для початкових класів допоміжних шкіл. Про дотримання індивідуального підходу в роботі з дітьми з обмеженими можливостями наголосила Тимець Оксана Миколаївна, вчитель початкових класів, практичний психолог Горинської ЗОШ І-ІІІ ст., яка у своєму виступі вказала, що перш як почати корекційне навчання, вчитель має познайомитися із психолого-педагогічним висновком ПМПК, знати структуру дефекту та діагноз дитини, її пізнавальні можливості, умови виховання і характер взаємовідносин в сім’ї, і, відповідно, здійснювати підбір корекційних методів та прийомів навчання. Крім того, Оксана Миколаївна поділилася з власними ресурсами індивідуальної роботи, а саме «Енциклопедією вундеркінда» (ігри, вправи на активізацію, зняття напруги, розвитку моторики, навчання грамоти і математики тощо). Завідувачка районною ПМПК Мельник Діана Петрівна продемонструвала арт-терапевтичні технології, які може використовувати вчитель у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: техніка мандали, казкотерапія, графічні техніки «Намалюй дерево», «Намалюй настрій», «Портрет твого імені», «Малюнок сім’ї», піскотерапія «На березі моря», лялькотерапія тощо. Арт-технології допомагають налагодити контакт, зняти емоційну напругу, подолати страхи, підвищити самооцінку, відшукати ресурси як дорослим так і дітям. Творчість допомагає не тільки усвідомити проблеми, а й вирішити їх з допомогою внутрішніх неусвідомлюваних ресурсів. Про ейдетику як метод корекції психічних процесів та мовлення розповіла у своєму виступі вчитель-логопед районного логопедичного пункту Маничева Світлана Валеріївна, яка розкрила можливості практичного застосування ейдотехнік вчителями під час індивідуального навчання, що сприятиме розвитку уваги, мисленню, уяви, пам’яті та кращому засвоєнню знань дітьми. Методист з корекційної освіти Систалюк Тетяна Ярославівна зауважила, що у зв’язку з інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір та запровадження інклюзивної освіти вчителі загальноосвітніх шкіл повинні бути готовими до роботи з такими дітьми як теоретично так і практично. Цьому сприяють різні форми методичної роботи: методоб’єднання, семінари, круглі столи, консультації, курси підвищення кваліфікації та самоосвіта. Адже в організації навчальної діяльності, розвитку пізнавальних та професійних інтересів, формуванні життєвих компетентностей та соціальній адаптації дитини в суспільстві належить провідна роль учителя. Якість надання корекційної освіти залежить від професійності та педагогічної майстерності вчителя, від його психологічної готовності навчати дітей з особливими освітніми потребами. |
З 1 вересня 2017 року буде припинено набір учнів до підготовчих та перших класів спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) та забезпечено умови для навчання цих дітей у спеціальних або інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідну постанову було затверджено, 26 жовтня, на засіданні Кабінету Міністрів України. У рамках цієї постанови передбачається, що вже до 2022 року всі українські діти, які навчаються в спеціальних школах (школах-інтернатах) для дітей із затримкою психічного розвитку, поступово перейдуть на навчання до загальноосвітніх навчальних закладів. Це допоможе забезпечити рівний доступ до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами, сприятиме їхньому успішному навчанню, розвитку та соціалізації. Крім того, вони отримають можливість здобувати освіту, проживаючи в сім’ї. Перед тим, як перейти на навчання в загальноосвітні заклади, ці діти навчатимуться у спеціальних підготовчих класах, а вже потім перейдуть у спеціальні та інклюзивні класи загальноосвітніх навчальних закладів, де розвиватимуться поряд зі звичайними дітьми. Організація їхнього навчання у ЗНЗ буде побудована на основі особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Світовий досвід свідчить, що такі заходи не лише сприяють формуванню толерантного та відкритого суспільства, а й кращому навчанню дітей із особливими освітніми потребами. У поєднанні з корекційно-розвитковою роботою та обов’язковим створенням підготовчого класу, це дасть можливість забезпечити зазначеній категорії дітей достатню кількість навчальних годин для повноцінного засвоєння навчального матеріалу. (За матеріалами МОН України) |
Хто знає – може приймати рішення.
26 жовтня 2016 року у Кременецькому РЦДТ відбувся районний науково-практичний семінар для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи за темою «Внутрішньошкільний моніторинг як умова та засіб реалізації особистісно-орієнтованої освіти».Хто приймає рішення – може запровадити зміни. Хто може запровадити зміни – може поліпшити якість. У методичному заході взяли участь заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи із 39 загальноосвітніх шкіл району. У ході семінару учасники розглянули особливості створення системи моніторингу у навчальному закладі, його напрямки: моніторинг управлінської діяльності; моніторинг професійної майстерності; моніторинг виховної роботи; моніторинг якості освіти; медико–психологічні дослідження розвитку особистості. У виступі завідувачки РМК Ляшук Л.І. були окреслені актуальні проблеми проведення моніторингу якості освіти у навчальному закладі. Присутні ознайомилися із досвідом роботи колег щодо використання моніторингу як інструменту ефективної модернізації діяльності навчального закладу. Майстер-клас для учасників заходу «Я роблю це так» провели: Вербіцька Марія Марківна, Кременецька ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів Бурлінгас Тетяна Дмитрівна, Кременецький ліцей ім. У. Самчука Шевчук Оксана Сергіївна, Білокриницька ЗОШ І-ІІІ ступенів Левченко Віктор Миколайович, НВК «Старопочаївська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» Дубина Олена Миколаївна, Староолексинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів Бобрик Оксана Миколаївна, Гаївська ЗОШ І-ІІ ступенів Євдокімова Надія Іванівна, Підлісецька ЗОШ І-ІІ ступенів. Перед учасниками методичного практикуму за визначеною темою та з питань обміну досвідом роботи виступили методисти районного методичного кабінету Ленчук Л.С. та Шегера С.В. Людмила Степанівна ознайомила присутніх із особливостями проведення моніторингу результатів виховної роботи у школі. Світлана Василівна акцентувала увагу ЗДНВР на моніторингу як сучасному механізмі управління якістю освіти та визначила напрямки моніторингових досліджень у районі. У рамках круглого столу з проблеми «Внутрішньошкільний моніторинг як умова та засіб реалізації особистісно-орієнтованої освіти» учасники семінару обговорили зміни, які розпочалися у сфері загальношкільної освіти, обмінялися досвідом моніторингу освітнього процесу та висловили свої пропозиції щодо вдосконалення методики проведення моніторингових досліджень. |